Fyra i flocken

Är så tacksam och känner mig så lyckligt lottad att jag får spendera mina dagar med de här fyra härliga individerna! De är olika personligheter allihop och var och en är fantastisk på sitt alldeles egna sätt! Finaste fyra! <3 

För ett och ett halvt år sen såg flocken ut såhär. Då fanns fina gammeltanten också med oss. Har tänkt mycket på henne ikväll och saknat. Älskade Blondie, du fattas verkligen…

Men fina lilla Nys har tagit väldigt väl hand om den tomma platsen. Fyra hundar passar mig nog ganska bra ändå. Även om det är för många för de flesta. Konstaterar att det känns ganska fint att jag inte är en av de flesta…😉

Mitt emellan Blondie och Nys såg flocken ut såhär, då var det staffen Pax med husse som ingick. Så jag kanske får ändra till att fyra vallhundar, det är alldeles lagom. Tre vallhundar och en staffe, det är på tok för mycket även för mig!😉

Kommentera

