Hemma

Så var min tysklandsfärd över för denna gången och jag är hemma hos mina älskade hundar. Attans vad jag saknar dem även om jag bara är utan dem några dagar. Och vilket pusskalas det blir när jag kommer hem igen! Nu ligger alla hundarna nära och myser. Jag har en lugn kväll med en Keplers Sandmannen, en kopp te och försök till att kurera min onda hals, min huvudvärk och den begynnande förkylningen. Vill inte och har inte tid att bli sjuk! Måste vara frisk och kry och full av ork och energi. Men antar att det är såhär man får betala när man inte klär sig tillräckligt varmt en festnatt i Köln… Hade i varje fall en utomordentligt trevlig resa och lika mysigt är det att vara hemma igen. Både borta bra och hemma bra!

Söt Ila, här var hon inte så gammal.

6444Och så ett nytt snöfoto på sötaste lilla Nys!

IMG_4547

One thought on “Hemma

Kommentera

